Nghnnklcc Bu markayı kullanmadım ama ne manuel ne şarjlı. En kullanışlı olanı kesinlikle elektrikli olanlar. Eğer ilk zamanlar kullanmak için alıcaksanız kesinlikle elektrikli tercih edin. Çünkü vakum gücü elektriklide daha fazla. Ama emzirme sonrası var olan sütünüzü sağmak için kullanacaksanız bu ürün de kullanışlı olabilir.
Benim sezaryen doğum sonrası sütüm gelmedi, hastanede kullanmak için eller serbest bebebao markasından almıştım ama hiç sütümü çıkarmadı çok yüzeysel çekti göğsümü. Taburcu olduktan sonra Lansinohun elektrikli olanını tercih ettim ilk kullanımlarımda damla damla da olsa sütümü getirdi. Şu an hala sağım yaparken lansinohu kullanıyorum kesinlikle alıcaksanız elektrikli olanlardan tercih edin