Sedae_ normal doğum yapılıyor sezaryan zorda kalmadıkça tercih edilmiyor arkadaşım 12 saat sancı çekti asla sezaryen yapmadılar doktor da olmuyor her zaman ebeler yaptırıyor sancı odasına eşin giremiyor içeriye giren kişinin de bir kere doğum yapmış olması şartı var çok saçma yani zorda kaldıkça yapılmaz