Berilikom Yarın sabah 8:00 de nasipse doğuma giricem heyacanım anlatılmaz inşallah güzel bir doğum hikayesi yazmak kısmet olur 🙏🥰
eveb19 Berilikom Aayyy az önce seni düşünüyordum 🙈 benimde 8 de sabah kalbim duracak gibi oluyor düşündükçe sende durumlar nasıl? Sanki ameliyathanede bayilacakmisim gibi hissediyorum🙄
Berilikom eveb19 aynen benimde aklıma geldin inşallah iyi geçicek rahat olmak önemli birde hasta oldum nezle doğum önü fenayım Allah yardımcımız olsun canım 💙🙏
eveb19 Berilikom Amin canım 🙏 dikkat et kendine. Rabbim sağ salim kavuştursun inşallah bebislerimize 😍 Düşündükçe kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyor benim. hayatımda hiç yaşamadığım duygu karmaşasını yasıyorum şu an acayip ağlama isteğim var 🙈😄
Berilikom eveb19 benim ikincide noluyor sanki bunda daha heyecanlıyım 😅 ilkde tecrübesizdim ondan anlamadım uyuyamıyorum iki gündür birde tıkandımki ahh😔🙏
eveb19 Berilikom tam da doğum önü hiç iyi olmamış. Benim ilk bebegim olucak inşallah o yüzden de aşırı bi stres var ya bisey olursa korkusu çok ağır basıyor 🙄