Aysegullorduu bundan önceki gebeliğimde vardı sağ ve sol böbrekte avuç dolusu kadar hiç bişey yapmadılar bebeğe de bişey olmadı doğum yaptım ameliyat oldum aldırdım taşları 4 sene sonra yine hamileyim yine var 😄yine bişey yapmıyorlar sürekli su içmen lazım olabildiğince çok iç ve böbreğini sıcak tut ben atkı, sarıyorum düşün yazın ortasında böyle yapınca ağrı, geçiyor