Hgmom1 Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim normaldede akıntım hep olurdu gebelik öncesi, şimdi biraz fazlalaştı en son doktor ilaç vermedi o zaman 6 haftaliktik sizde akıntı oluyor mu ne zaman geçiyor
Merve-Beyto Hgmom1 nasıl ki hamile kaldım başladı akıntım şu an 36. Haftaya girmek üzereyim hala devam ediyor. Rengi değişik olmadığı sürece kokusu olmadığı sürece sıkıntı yokmuş. Hiçte enfeksiyon falan yaşamadım çok şükür
meryys Hgmom1 Benimm günlük resmen 2 3 çamaşır değişikliği gerekiyor, benim akintim genelde hafif sarı ve bol sulu. Koku,yanma vs yoksa sorun değil demişti doktorum
tahamommy Hgmom1 Geçmiyor hatta artıyor 🥲 24. Haftadayım son bi kaç haftadır beyazımsı krem gibi tahlillerimde vs sıkıntı yok bebek büyüdükçe baskı yaptıkça normal diye biliyorum bende, kokusu olmadığı sürece endişelenicek bir şey değil