Kubraftskci Benim çok daha kolaydı, neden böyle söyleyip korkuturlar anlamam. Ben de daha kolay olur diye duydum hep kardeşim. Rabbim yardımcınız olsun.
İlkinde 2 gün gaz sancısı çektim, yürüyemedim hemen tabii sancıyla, tuvalete ağlayarak gittiğimi biliyorum. Bunda ise hemen ayaklandım şükür, gaz da çıktı tuvalete de çıkabildim birkaç saat sonra. Bir şeyler yemeye müsaade ettikleri zaman 3 bardak Amerikano ve 3 lt su içtim. Baş ağrısı olmasın diye yatağımı dik tuttum. Şükür ki sorunsuz geçti. Allah yardımcınız olsun, yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻