Nursah2 sevaldqn1 benimde haftaya olucak. Bende buna benzer bir post actım sizinkini görmeden. Sezeryan ama benimki keşke onları da paylaşanlar çok tedirginim
As38- Bende oraya gidiyorum kontrole az kaldı doğuma da orda olacak herhalde şartlardan dolayı fiyatlar çok uçuk durumumuz yok o kadar ilk gebelik benimde bende merak ediyorum
sevaldqn1 As38- ben çok memnun kaldım ilk doğumumda ama.aklımda bir kaç soru var bana denk gelmedi gelen kişilere sormak için açtım postu da🥹
U-M_mom sevaldqn1 Ya bilmiyorum benim hiç deneyimim olmadı ama duyduklarım hep olumsuzdu siz orda doğum yapacaksanız anlatıp etkilemek istemem herkesin deneyimi farklıdır
sevaldqn1 U-M_mom ben zaten orda yaptım kuşum az çok biliyorum ama aklimdaki sorunun cevabini almayı bekliyorum
keyfimin-kahyasi-misin Yazmelegi_ şükür iyi de hastalık perişan ediyor ya🥲🥲buuyugu bronziti kabardı küçükle hst de yatiyoruz 🥹hastane olmasa iyiyiz 🥹