Tazeanne0641 Nasılsınız hamişler😎 Bebeğimin ilk hareketlerini son bi haftadır hissediyorum kalp atımı gibi 🐣 Ama karnım hala çıkmadı iyi bişey mi kötü bişey mi bilemedim 😂 sizin nasıl geçiyor hamilelik ?
1ErkekkkAnnesi Tazeanne0641 18. Haftadan selamlar nar olmuşuz bu hafta ☺️ bende 10 güne yakındır hissediyorum ara ara 2. Gebeliğim 🌼 karnım çok hafif çıktı akşama doğru daha çok belirginleşiyor yemekten heralde 🤭
gbdl2023 1ErkekkkAnnesi yaa benim de 2 ci gebeliğim hissetmiyorum daha ya 18+6 olduk bugün ilk kızımı da geç hissetmiştim gerçi
1ErkekkkAnnesi gbdl2023 ben oğlumu da bu haftalarda hissetmiştim nasipse kızım olucak yine aynı zamanlarda hissettim hatta daha erken oldu ilkine göre sağlıklı gelsinler inşallah 🌸