Ness52 9+4 deyim crp 13 küsür çıktı enfeksiyon başlangıcı diye bir arkadaşım yorumladı ilk 3 ayda enfenksiyon için ilaç falan kullandırıyorlar mı henüz yanma falan yok bölgede