Hamdiyevural Bebeask markayı pek bilmiyorum ama var hatta çok yeni 3 haftalık olabilir belki de daha fazladı
Cansu424 Bebeask awoxtan 5 tane yaptım prodoctorda hep bir hayali gibi çizgi çıkıyordu awoxta çıkmıyor hep bembeyaz bence var hayirli olsun 🥰
Bebeask Hamdiyevural yaaaa şuan çok garip hissediyorum awox çok övdüler diye almıştım . Sabahı bekleyemedim şimdi yaptım. Bir aydır yalancı pozitif görmekten yorulmuştum ☺️
Bebeask Mamiko_2020 yarın ilk idrarla tekrar deneyeceğim 3 tane daha awox aldım 😍😍gerçi birazdan dayanamayıp yine yapabilirim 🙈🙈🙈
Bir1kelebek Bencede var canım bizede dua et bizim de olsun yaa ühüüü 😖 inşaAllah sağlıkla kavuştursun rabbim bebişine