bugun sehir hastanesine baska doktora gittim ama yok anacım inat etmis gostermicek 😀 19 dan sonra cinsiyet ogrenen varmı yoksa dogumumu bekliyim artık 25 haziranda detaylı var ama ordanda pek umidim yok acıkcası tahminde bulunan doktorda yok cunku ayagını bacak arasına almıs sapsik o ayak ordan ayrılmıyo bi turlu cikolatada yesem visne suyuda icsem bi ise yaramıyo 😀😀