1202 Benim catlama 29 mayista oldu bu gun 12gun oldu catlamanin uzerinden geceli az once test yaptim golge gibi bi wey belirdi regle daha 6gun var 🤔neyi baz almam lazim şimdi regliyimi yoksa catlamanimi kizlar 12gunde baya belirgin olmasi gerekmezmiydi
Bade2711 @Esen50 benimde bat 17 sinde 3 de hem piki gördüm hem çatlamayı ama test yapmak için erken mi diye düşünüyorum sizin postunuza baktım testinizde gözüküyor inşallah vardır 🥰💃🏼
Esen50 Bade2711 yaaa beraber takip edelim o zaman 😊 benimki kuruma çizgisi gibi duruyor ama bakalım hayırlısı gün aşırı test yapmaya devam ederim ben. Belirtin falan var mı canım 🙏🏻
Cansu424 Benimde 16 bat ben bugün yaptım Negatif dönermi burdan bilmiyorum yumurtlamanın 30-31 mayıs oldugunu dusunuyorum 12. Güne kadar umudum var . Yarında pozitif çıkmazssa bu ayda da olmadı heralde 😔
Bade2711 @Esen50 aslında belirtimi bilmiyorum ama öğlenleri genelde aşırı uykum geliyor uyuyorum ve uyanmak için gözümü açamıyorum bu sabah tansiyon düşüklüğü yaşadım başım dönüyor arada belirtimi onuda bilmiyorum bunların dışında herhangi bir belirtim yok senin var mı 😇
[silindi] 1202 ama tabi görmek lazım testi görmeden bir şey diyemiyoeum silik ise vardır ama yok gibiyse şüpheli