Kitapkolik660_ rumisam Baby plus kademeli kullanıyorum çok kullanışlı ve kaliteli 👍 ama biraz yer kaplıyor ev darsa sorun olabilir
Selma2412- rumisam e bebekten bak canım ya da normal bir yerden gerçekten de sabit oturan var mı üzerinde merak ediyorum 6.ayından belki 9.ayına kadar zor tuttum bebeğimi orda hemen ayağa kalkıp inmek istedi bütün çocuklar böyle mi bilmiyorum ama çok çok pahalı bişeye bence hiç gerek yok
2melekannesi_ rumisam yok kaplamıyor benim de mutfağım küçük ama sığıyor yine siz ölçülerine falan bir bakın tabii
rumisam Kitapkolik660_ evim küçük benim yaa yer kaplayan bişi istemiyorum hiç birkaç tane beğendim ama gidip görünce büyüklükten vazgectim
rumisam avucundaopucuk evet baya iyi yorumları var trendyolda burda da Ikea antilobu önerdiler hep bende onu alcam sanirsam
rumisam Selma2412- işte bende ondan endişe ediyorum benim bebeğimde baya hareketli durmazsa diye çok pahalı bir şeyde almak istemiyorum çünkü o hatayı yaptım şuan yedi aylık hep pahalı şeyler aldım ama hiçbirini doğru düzgün kullanamadım mama sandalyeside öyle olacak gibi geliyor
Kitapkolik660_ rumisam benim mutfak da küçük dikdörtgen bir’de ama bunu aldım çok kaliteli diğer dört ayaklılar çok dandik çabuk kırılıyo
Selma2412- rumisam kesinlikle canım her bebek farklı benim bebeğim 1 yaşında emzik almadı yürütece binmedi mama sandalyesinde de oturmadı çat pat 2-3 ay durdu ayağa kalkmaya başladı o yüzden gerçekten de çok pahalı bseye gerek yok
rumisam Kitapkolik660_ güzelmiş dort ayaklilar fiyat olarak daha uygun oluyor yoksa böyle daha kaliteli teşekkürler 🌸