M36- Merhabalar düşük riskin var yan mı yatmam gerekiyor sırt üstü mü ? Bazıları sırt üstü yat ayağının altına birşey koy diyor anlamadım ne yapacağımı
Hanfak M36- kaç haftalıksınız, bende 8.haftada düşük tehlikesi atlattım yatış pozisyonunu sordum istediğin gibi yatabilirsin demişlerdi
minnakhanimmm M36- yatma pozisyonu ilk haftalar çok önemli değil son aylarda kan akışı yüzünde sol tarafa yatın diyorlar nasıl rahatsan öyle uyu
M36- Hanfak Merhaba benim 8hafta 4 gün oldu . Geçen hafta rahim perdesi olduğunu öğrendim ilk gebeliğim sevincimiz korkuya dönüştü hiç bir şey yapamıyorum her şeyden korkuyorum bir şey olacak diye 😔
Hanfak M36- rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Tuvalet banyo ve yemek harici kalkmayın istirahat edin