vaveylamom e nabıza baksaydın bi canım bazen oraya yüklüyolar ultrasonları, sosyal medyadakiler para verdikleri için reklamlarını da güzel yapıyolar tabi ki de 😅 malesef devlette doktorlar gıcık garezleri kime bilmiyorum 10 dk da oldu bittiye getiriyolar bi sorun çıkmadıysa çok şükür tabi, ben de ikiliyi devlette yaptırmıştım hiç bişey dememişti en sonunda fotoğraf vermicek misiniz dedim e nabızda var dedi, detaylıyı da cerrahpaşa da yaptırdım bi 35 dk falan sürdü o neyseki