efsanee_ Meryemdd her ikisinide denedim ama devamlı hiç bişey kullanmadım. Mustela %90 larda temiz içerkli ama pişik giderici degil önleyici olarak işe yarıyor. Çok nadir olarak sudokrem kullanmıştım anında iyileştiriyor.