Sekerparem999 Oğlumuz olacak ve eşim bebeğimizin ilk isminin kendi ismi olmasını istiyor yüzde kaç narsistik sizce bu davranış😂
3_bebelianne Sekerparem999 ben çok istedim benim eşim aksine istemedi isminide çok beğenirim tam tersi olmuş😅
Kitapkolik660_ Sekerparem999 ne alakası var eşimin iki dayısının da çocuğu kendi ismiyle benimki isteseydi bende koyardım valla şakasına bi dedim güldü ciddiye almadı gerçek demiştim oysa
Sekerparem999 deniz_95 bana biraz tuhaf geliyordu başta sonra ne olduysa eşim ikna etti bir şekilde artık hoşuma gidiyor bakalım 3 ayımız kaldı 3 ayda fikrimiz değişmezse koray sarp olacak😂
Sekerparem999 3_bebelianne yani demek ki normal karşılanan bir şey ben biraz bencilce olduğunu düşünüyordum fikrim değişti bu aralr😂
Sekerparem999 Ftm_erdogdu63 maşallah canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ismi gibi kısmeti bahtı da güzel yavrunun🩷🧿
3_bebelianne Sekerparem999 Arkadaşım eşinin adını koydu canım yanına bir isim daha eklediler vallahi istersen kat ya hoş oluyor bence
Sekerparem999 Kitapkolik660_ bilmem genelde büyüklerin ismi koyulur ya hatırasını yaşatmak adına baba ismi olunca başta garip gelmişti