Kızlar merhaba 38. Haftamdayım özel tıp merkezinden takipliyim ama doğumum devlette olucak normal planlıyoruz suan için sancılarımı suyumu bekliyoruz çam sakurayı burda yazılanlardan araştırıyorum ve kendi gözümle acilinde gördüğüm için korkuyorum oradaki doğumdan 2023 ve 2024 senelerinde doğum yapan herkes memnun ama son zamanlarda herkes şikayetçi gördüğüm kadarıyla arnavutköy devlet hastanesinde başhekimimiz tanıdığımız sizce orada tanıdık oldugu ıcın daha iyi ilgilenirler mi yani arnavutköymü çam sakuramı aralarında cok kararaız kaldım lütfen yardım edin