Rumeysadoganm Merhabalar. Memnun kaldığınız emzik ve biberon markası önerebilir misiniz. Philips avent boykot olduğu için almıyorum bunun dışında hangilerini önerirsiniz?
Sevgikaya1525 Rumeysadoganm ben mamajoo aldım cnm türk malı oğlumda da onu kullandık memenundum bu bebeğimde de tercihim oldu♥️