Kızlar gebeliğimin en başından beri idrar yolu enfeksiyonum hiç geçmedi. Şöyle bi durum var ne zaman doktora gidip tahlil versem doktor var ama az var diyip bazen ilaç yazmadı , bazen tek içimlik antibiyotik verdi, bazen doğal bi ilaç verdi 7 günlük onu kullandım. Ama hiç geçmedi.
Serklaj olduğum dönem 1 hafta antibiyotik kullandım ona rağmen yine enfeksiyon çıktı hem idrarda hem de kanda. Ama yine enfeksiyon düzeyi düşüktü. Örnek veriyorum maximum 6 olmalıysa benim 7 8 çıktı gibi.
Ben de serklajdan sonra suyu 3 litreye çıkardım, hijyene dikkat ediyorum elimden geldiğince,şekeri bile çıkardım hayatımdan ama bir türlü bu enfeksiyon geçmek bilmedi :(
Yani artık napmalıyım farklı bi doktora gidip iyi bir antibiyotik yazmasını mı söylemeliyim, suyu 4 litre mi yapmalıyım, yani az olması güzel tamam ama kronikleşti artık geçmiyor. Erken doğumu tetiklemesi için sanırım çok çok yüksek olması lazımmış. Ondan korkmuyorum ama bebeğime geçer etkiler diye korkuyorum :/