Arkadaşlar bende pcos var ve bir doktora gittim yanlış tedavi sonrası cildim çok kötü oldu ve klomen verdi yumurtam büyümedi direk tüp bebek gibi konuştu ve ilk kez yumurtası büyümeyen görüyorum gibi şeyler söyledi sonra güvendiğim doktorum doktorumu değiştirmemi söyledi ve femara ile çok şükür 2. Ayda hamile kaldım. Ama 30. Gün test yaptığımda negatif çıktı 36. Gün artık hala regl olmayınca bir tüp bebek doktoruna gittim kist vs oluşmasından korktum kese gördü ve 2-3 mm muhtemelen sağlıksız beta bakıcaz 2 gün sonra tekrar bakıcaz dedi ben 2 gün zor uyudum sağlıksızdır diye değerim 795 çıktı ve doktor hamilesin beta ve kese uyumlu geç döllenme demek ki dedi. Ama ilaçla vs hamile kalanlar düşük olabiliyo belli olmaz gibi konuştu 2 gün sonra değerim 1457 oldu ama doktora gitmedim zaten gel demedi 14ünde sağlıklıysa kalp atışı için gebelik takip eden bir doktora yönlendirdi.
Yani kısaca tabiki her şey ters gidebilir ama sürekli olumsuz konuşulmasını anlamıyorum hamile olmak için çabalayan birine de böyle konuşulmaz, hamile olup daha bebeği çok küçük olan birine de böyle konuşulmaz. Olumsuzluklaea karşı uyarmak ayrı ama bi sevinmeye bile müsaade yok cumartesi randevum var ve içim içimi yiyor bir sorun var mı diye