Elifdundar29_ Kızlar 7+5 haftalık hamileyim sağ overde 8 cm kistim var sağ kasıkta zaman zaman çok ağrım oluyor evde iki büklüm yürüyorum resmen böyle durum yaşayıp kisti zamanla geçen oldu mu ya da ağrıyı dindirmek için neler yaptınız
Leontiine Elifdundar29_ bende de hamilelikte birlikte oluşan bir kist vardı aşırı ağrı yapıyordu doktor hiç korkma önemsiz basit bir kist dedi 4 cm di benimkide. Sonra bi muayene de kanamış kistin ağrıların devam edebilir dedi sonra bi anda kesildi artık kontrollerde hiç kist falan demiyor bende sormayı unutuyorum belki zamanla sizinde kaybolur
Selenavci63 Elifdundar29_ canım bende gebeliğimin başında öğrendim 6 cm kist vardı çok takmıştım bende kafama son kontrolüm de kist küçülmüş 3 cm’e genelde küçülüyor
prenseslerblogg Elifdundar29_ benimde daha 5 haftalık bebeğim Ocak ayında check up yaptırmıştım böyle bişey yoktu şimdi kist çıktı ara ara ağrım oluyor kızımda bu kadar ağrım yoktu kramp falanda giriyor inşallah benimde küçülür ya da doğumda aldırıcam yani 😌
Elifdundar29_ Elfklsay Adını bilmiyorum ama test yapıldı değerlerim güzel geldi korkulacak bişey değil dedi doktor ağrı baskı hissedebilirsin dedi ama bazen öyle ağrı oluyor ki yerimden kımıldayamıyorum