Ays7140 yani şöyle kendimden örnek bereyim benim 32+0 perşembe gününe denk geliyordu ben perşembe aldım raporumu. Ayrılmaya yakın da çok pişman oldum niye pazrtesi almadım biraz daha geç diye ama son haftalarda artık bir gün bile çok farkediyordu iyili günümde almışım dedim ve 36 .haftamda perşembe ayrıldım. Dayanabilirsen geç de alabilirsin tabi doktorunla bir görüş derim ama Benin doktorum hep tam 0 lı günde gel dedi