Üçüncü gebeliğim Geçen Salı test yaptım hamile olduğumu öğrendim beta hcg 540 tı dün ani bir kaşık ağrısı yaşadım doktora gittim beta hcg 4585 çoktımol gebelik yada düşük tehliken var kesen düzensiz dedi çarşamba gel perinatologa gosterıyım seni dedi bugün başka doktora gittim beta hcg 5000 çıktı mol gebelik değil kesen düzensiz içerde kanaman olmuş kesen bozulmuş kanaman kürtaj yapalım diyor yarında diğer doktora gidicem çok korkuyorum bebek düşmüş mü yani yaşayan var mı böyle bişey