Odaanne ben doğum yaptım bana en başlarda progestan vermişti doktor ben alttan kullandığım için zordu kendim bıraktım son ayımda batmam sıklaştıran sürekli yürüyüş hareket yapıuordum o zamanlar çok oluyordu rahminde incelme demek yumuşama yani doğumun başkaması gibi bişey tam anlatamadım ama yumuşama olur açıklık başlar sonra doğum 😊