Busranur_mnts Nazsuuu sonda gölge gibi var ama emin olamadım canım erken gebelik testi de yap yarın istersen
Busranur_mnts Nazsuuu sağlıkocağı alır ama ertesi güne çıkıyor özel direk alıyor 2 saatte çıkıyor acilde çoğu almıyor ama bahane uydurup kayıt açıp doktora 1 hafta gecikmem var falan diyince de beta istiyor
Ciciii Nazsuuu ağlık ocağı çok bekletiyo yaa bazen 2 günü bile bulabiliyo sonuçlar özelden ver bencee 1 saatte çıkıyo
Nazsuuu Busranur_mnts yarın yapıcm canım hatta gidip kan vericm sabah öyle test yapacağım yine özele gidemem araba yok inşallah vardır 4 aydır deniyordm
Rozerinnn6301 Nazsuuu canım var gibi duruyor fakat en iyisi sabah aç karna bir test yap sonra da kan vermeye git
prensesinannesii1 Nazsuuu benimde şuan testim aynı böyle ama bilmiyorum ben negatif diye yorumladım kendimkini bide kaset test erken gebelik yapsan daha hassas oluyo onlar gösterir
momof3 Nazsuuu cok silik çizgi gördüm ben ama en iyisi kan testi yarın sabah ilk iş kan ver canım insallah vardır 🙂