Geleneksel1anne Hiçbişey canım istemiyor su soda içmekten şiştim yahu. Aklıma yemekte gelmiyo ne yiyip içiyosunuz neler pişiriyosunuz fikir olsun
History5 Geleneksel1anne Aynısını düşündüm sabah asla iştahım yok bebeği nasıl besleyeceğimi düşünüyorum bu şekilde
CoolMamaMode Geleneksel1anne gerçekten artık her gün ne yemek yapcam düşüncesinden gına geldi 🙄 dün kabak yemeği yapmıştım- köz patlıcan biber salatası yaptım yoğurt filan öyle yedik ama bu gün koskocaman soru işareti yemek konusu 😂
Zahidedrn Geleneksel1anne biber dolması - enginar- ratatuy- her türlü cacık- salata- karpuz- ağır demezsen karışık kızartmada bence güzel oluyor domates soslu- mantı- barbunya aklıma gelenler
Seyda-06 Geleneksel1anne karpuz iyi gidiyor valla beni bulandırıyor soğuk soğuk yiyeceğim ama şu bulantı inşallah karpuz bitmeden biter 🤣
panikprenses icimin yanginini gecireyim diye onu soguk ye bunu soguk ic derken bademciklerimi sisirdim kendimi hasta ettim riskli haftalarda vay basima gelen 🫠
Geleneksel1anne panikprenses şahane tebrikler 🥶 ben de soğuk suları gömüyorum bademcik yok ama bu sefer de bronşit riski var hadi hayırlısı😂
Celiko Geleneksel1anne karpuz peynir çoğunlukla 😂üşenmezsem sarma dolma yaparım birde taze fasülye hafta iki mutlaka oluyor zaten başkada bişey yenmiyor birde bol bol meyve onunla doyuruyoruz karnımızı 😂
Geleneksel1anne Celiko evde 3 yaşında bebem var o yüzden sürekli farklı ve dengeli yapmaya çalışıyorum ama hiç canım bişey pişirmek istemiyo yazık çocuğma diye vicdan yapıyorum🥲
Seyda-06 Geleneksel1anne 14 haftanın içindeyim inşallah benim de geçer ya artık vallahi bıktım ne zaman bitecekse gönül rahatlığıyla hiç bişey yiyemiyorum geçeceği yerde daha fena oluyor bugün lavobaya bile yetişemedim battı heryer daha iyiye bi.gidemedim