Edanurptr sezaryen oldum da planlı değildi zaten apar topar oldum😥 bebek kilolu diye sezaryenle almak istedi dr kontrolümde 38+3… Hastanede yasak değil sanırım, hastane kadar donanımlı olmayan tıp merkezlerinde yasaklanmış. Ama yasakta olsa bi kulp bulurlardı bence sezaryen için yeterki dr istesin tabi beence böyle şimdi sıkıntı olmasın başıma😂😂