Gebeliğimin başından beri korkulu rüyam kilo🥲 30 haftalığım 89la hamile kaldım dün itibariyle 93.8le devam ediyorum. Bebek en son 28 haftalıkken gittiğimde 1200-1300 arası demişti. Kendimi sanki şişiyormuş gibi hissediyorum hızlıca kilo alacakmışım gibi. Moral biraz yerlerde🥲 tatlıya düşkünlüğüm çok arttı. Yemek vermesinler tatlı versinler o derece😭 zaten yemeğe karşı iştah sıfır. Kırmızı et normalde de hiç yemem başlarda yumurta yiyordum her gün ama yaklaşık 2 aydır yumurta da yemiyorum. Dertliyim dostlarıııım. Sizlerde durumlar nasıl ?