Kbraberk ya şu an sen olumsuz düşünüyorsun ama bilmiyorum seni aşırı heveslendirme de istemiyorum ama zaten erken gebelik testinde önce silik çıkarsa normal teste hCG yüksek çıkmaz yani normal teste negatif erken de pozitif çıkabilir ayrıca değerin çok çok yüksek olması lazım yani 200-300 lerden yüksek olması lazım ki belirgin çizgi olsun şu an değerin yirmidir erken de çıkıyordur normalde çıkmıyordur kıpkırmızı bir şey bekleme yani bebeğim şu an erken gebelik testi yapmışsın bir silik görmüşsün normal testi bir kenara at yapma imkanın varsa ikinci bir erken gebelik testini yap daha iyi bir markayla predoctor olabilir tekrardan silik görürsen git kan ver yani ben seni umutlandırmak istemiyorum ama iki gebelik geçirmiş bir anneyim ben olumlu düşünüyorum