bebek_29 canım bi doktorun videosu var nasıl beslenmeli hamileler diye orda haftada 1 kez canınızın çektiği fasfoodu yüketin diyor bende tansiyon sorunum vardı deli gibi istiyordum ilk hamileliğimde kilo problemimde vardı tansiyona dikkat ediyordum doktorum izin vermişti herşey dozunda evde yap istersen ama uğraşma boşver