mavideniz9696 valla bırakın 3 bebeği kolik olmayan bütün bebekler aynı şekilde büyüyor zaten emin olun uğraştırmıyorlar, benimde etrafımda vardı öyle tatlış instabebekler, bende kendi bebeğime kadar bir çok bebek baktım ama kolik bambaşka bir şeymiş maalesef, Allah düşmanımın başına vermesin cinsinden 🙈 zaten sallamak basit kalıyor ne şekillere sokuyor insanı o atak saatleri, eşimin mehter marşıyla 2 ileri bir geri taşıdığı videolar bile var nerde susuyorsa gerekirse orda hareketsiz kalıyorduk 😂😂 analık zor müessese hepimizin başka sınavları oluyor bebekleriyle, umarım sizin de benim 2 numarada etrafımızdakiler gibi olur ❤️