Kızlar benim 2. Gebeliğim ilk bebeğimde de gittiğim doktor aile doktorumuzdu özel bir hastanede yani annem ablam hep ona gittiler bende aynı şekilde benim bebekliğimi bile bilir neyse ilk gebeliğimde gayet iyiydi ara ara doktor değişimini düşünüyordum ama insan bir de tanışıklık olunca biraz hemen değiştiremiyor. Bugün yine kontrolüm vardı gittim hastanede ki başka doktorlara da muayene olmuşluğum var o izindeyken falan gittiğimde sanki bu son zamanlarda bana diğer doktorlar daha samimiymiş gibi geliyor.. ilk bebeğimde bana hiç renkli görüntü vermedi hiç böyle bebeği yakalamaya çalışmıyordu güzel bir usg görüntüsü falan ama onun dışında kime gittiysem bana renkli görüntü verdi bebeğin ayağını yakaladı çekti yüzünü net çekti vs yani devam etmek istemiyorum sanki artık buna ama doğumu yine aynı hastanede yapıcam elbet karşılaşıcaz of kafam karışık akıl verin bana karışık oldu biliyorum kusuruma bakmayın 🙈