Vatdifak Oldum olası ilaç içemiyorum. Levetron kullanıyorum..sadece onu düzenli içiyorum..24 haftalık hamileyim. Doğru düzgün demir ve d vitamini kullanmadım. Vicdan azabı çekiyorum. Yiyeceklerden alamaz miyim?
Sydaaslan Vatdifak ben kullandıgın halde hala eksık tamamlanmıyo yanı senın yıyceklerden karsılaman o yüzden zor sonradan sana sıkıntı olarak gelıyo canım bebeğe bısey olmaz bebek senın depolarını kullanıyo zaten sonra sana saç dökülmesi halsızlık kansızlık olarak gerı dönüyo
Accountant Vatdifak benimde yutma problemim var kapsülün için açıp öyle içiyorum omega 3 hiç içmiyorum ama demiri içsen iyi olur Demir baya önemli diyorlar çünkü
ShutUp Vatdifak demir ilacını mutlaka kullanman gerekli hem kendin hem bebek için. Doğum esnasında da kan kaybı olacağı için yine lazım hatta doğum sonrasında da kullanacaksın
asel_asl Vatdifak valla bende içemiyorum ağzıma koyar koymaz iğrenç geliyor . Bi de kocaman haplar yani . Decavit ve demir ilacı içmem lazım normalde ama bir gün içiyorsam diğer gün içemiyorum inşallah bebeğimde sıkıntı olmaz🤦🏻♀️
anneoluyorum1212 Accountant kapsülün içini açıp bir yere mi döküyorsunuz ? Bende çorbanın içine falan krııyoeum çok büyük olanları kapsülleri yutmaya çalışıyorum OMEGA 3 e çare bulamadım 🥹
anneoluyorum1212 Accountant magnezyumu yoğurta döküp yedim tek kaşıkta. Kapsülü çok büyük yaa . Magnezyumu nasıl kullanıyorsun
Accountant anneoluyorum1212 elime döküyorum az az alıp boğazıma doğru koyup suyla içiyorum yani gören valla dalga geçiyor böyle ilaç mı içilir diye ama napayım yemeğe falan dökemem çiğneyince tadı berbat geliyor hemde demir yemekten önce yada sonra içiliyor ya benim yaptığım en uygunu gibi geliyor. omega 3 e doktorda çare bulamadı balık ye dedi valla balıkta sevemiyorum doğunca çocuğa içiricem artık omega 3ü 😂
Selenyildiz valla sürekli unutuyorum bende hiç içmiyordum zaten içmediğimi görünce kesti artık kadın da bıktı😃ama tabiki içsen daha iyi olur senin için az da olsa eksiklerini tamamlıyor 🥹💙
anneoluyorum1212 Accountant yaşamayan bilmez boşver takılma kimseye söylemek açıklama yapmak zorunda değilsin ☺️ bende büyük olanları parçalayarak yutuyorum çorbama falan katıyorum işte bir şekilde gidiyor. Omega 3 hariç 🥹
Accountant anneoluyorum1212 yumurta ve cevizde de var omega 3 sende onlardan yemeye gayret et ben her gün yumurta yemeye çalışıyorum
Aydngrkm Accountant üzgünüm ama bunlar hayvansal kaynaklı olmadıklarından ve çok küçük bi kısmı dönültürüldüğünden bi işe yaramaz. Omegayı takviye şeklinde almak zorundayız. İfos onaylı bi omega olmasına çok dikkat edin
Seelinimo Vatdifak yeşil mercimek bir numara demir takviyesidir et yerine geçer. Ama çok yağlı ve soslu yapıp öldürmeyin vitaminini
Accountant anneoluyorum1212 magnezyum vermedi doktorum bana ama suya karıştırılan bir şey varsa öyle bir şey isteyebilirsin doktorundan tablet şeklinde oluyor ya
Fenci_9 Accountant ben de aynı durumdayım 25.haftamdayım daha hiç kullanmadm takviye hep kusuyorum alınca. Şu ana kadar sorun yaşamadm tek korkum bebeğimi etkiler mi
Accountant Fenci_9 zannetmiyorum ya öyle olsa doktor bunu içmezsen bebek öyle olur böyle olur derdi bebek ihtiyacını her türlü bizden karşılıyor zaten takviyeler daha çok bizim için 30. Haftanın ortalarına geldim bir problem yaşamadım 🧿 inşallahta yaşamam
Fenci_9 Accountant inşallah benm de en büyük temennim bu kendm iyiyim bebek de iyidir inşallah takviyesiz😅