Kızlar normalde 9 u yani dün bat günümdü gelen giden yok dün test yaptım negatifti bariz bugün test yaptım sipsilik çizgi gördüm markasına güvenmedim duratestdi başka marka buldum aldım bebetime onda da ipince çizgi gördüm ama karnım da ağrıyo gibi regl olacak gibi hissediyorum yumurtlama günüm 28 mayıs çatlama 29 mayıstı
En son adetim de 11 mayıs
Bir de 2-3 haziranda lekelenme gördüm
Bugün de şeffaf akıntım var