Kızlar 3 aydır adet görmüyorum yani doğum sonrasından beri acayip şişkinliğim var sanki 6 aylık hamileymişim gibi çok çok rahatsız oluyorum maden suyu falan içemiyorum haliyle emziriyorum aktif olarak. Şişkinliğimi atmam için ne yapabilirim inanılmaz daralıyorum