karamella_ ben baya güzel besleniyorum çalıştığım için evi götürüyorum resmen sabah 😂 işte sabahları 4 5 zeytin 2-3 dilim peynir bir kaşık labne yumurta kokuyor falan almıyorum yanıma domates vs de oluyor mutlaka yanında bir kaç dilim buğday ekmeği. Öğle ise yulafı süt veya yoğurtla yiyorum kefir götürdüğüm zaman yanına meyve yiyorum işte bazen ceviz vs de atıştırıyorum eve gelince yine acıkma durumuma göre o gün mesela ne yemediysem yoğurt mu meyve mi yemedim onu atıştırıyorum akşama da mutlaka dengeli bir tabak baya da yiyorum yani sıkmıyorum pek kendimi ama dediğim gibi dengeli ve düzenli olması en önemlisi ha tabi iştahım açıldığı için arada cips tatlı vs kaçamaklarım oluyor normalde bu kadar değildi yani benim ama onları azaltmam lazım