babyshark__ Kızlar adetimin ilk geciktigi gün 0.319 çıkmıştı gecikmenin 4.gunu akşam kanama bsladi ama kahverengi ve sümüksü bı yapısi var Dr gittim Dr düşük yapıyor olabilirsin dedi beta hcg 2.35 çıkmış adetliyken bu kadar artarmi beta
yesildeniz_ babyshark__ yükselecek bir değer gibi duruyor iki gün sonra tekrar verin bence. Benim 0.1 çıkar genelde en yüksek 1.3 çıktı. Adete yakın 1.2 çıkıyor ama yükselmiyor. Sizinki yükselmiş görünüyor