Aleynanaz Bebeğim 31+5 haftalık bebeğin hıçkırıklarını kasıklarımin az yukarısında hissediyorum bebeğim doğum pozisyonuna geçmişmidir aceba normal doğum yapmak istiyorum
Minnakpopus Aleynanaz sürekli değişiyorlar yerlerini yani bende öyle döndüğünü içimde hissediyorum sanki takla atıyor 🙄 son ana kadar net birşey demiyor doktorlar dönmez diye
luna27 Aleynanaz Ben en başından beri hıçkırığı alt kısımda hissediyorum. İlk zamanlar dönmemişti, şimdi dönmüş ama hâlâ hıçkırık yeri aynı. Hep alt tarafta sol kasığımın üstünde atıyor 🙈 hıçkırığın yeri dönüp dönmemesiyle ilgili bilgi vermez bence 😊
5_erkek_annesi Aleynanaz 25 haftadan beri baş aşağı oğlum 25 haftadan beri kasıkta hissediyorum 30+5 haftadayım halen baş aşağı
luna27 Aleynanaz Tekme olduğuna eminseniz o zaman doğrudur. Çünkü ben de göğsümün altında hareket hissediyordum meğerse ayaklarıymış 😍 Yumurta gibi bi şey hissediyorum. Dokunduğumda hemen çekiyor ayaklarını 🙈
luna27 Aleynanaz O zaman dönmüştür bebeğiniz. Çünkü ben bunları yaşadıktan sonra doktorum döndüğünü söylemişti 😊
Kkardelenn1 Aleynanaz benimde kasıklardaydı dün kontrol vardı 33 haftadayız makat gelişmiş o tezi çürüttük yani 😄