Kızlarr ne yapsam doğururum sabırsızlanıyorum 😆 bacak arası kramplarım oluyo anlık rahim ağzıma da sancı girip gidiyor belim ve kasıgıma da vuruyor gidiyor ama düzenli değil bazen oluyo bazen olmuyo bazen karnımdaok kasılıp taş gibi oluyo karnımın aşşağı düştügünü söyleyenlerde var bebek büyüdüdğü için eskisi gibi kasıkta hareketleri hissedilmez ama artk aşşa inmiş diye sanırım kasıgımdada ellerini hissediyorum ayakları kaburgama yaslanmış şekilde