Happymoom canım valla ne yaparsan yap hasta oluyorsun gebeligimin ilk basındaydım bile bagısıklık sistemimiz düstügü icin direk hastalanıyoruz. Onu atlattım pesine 3. Ayın sonunda yine hastalandım ve bir sabah öksürmekten nefes alamayacak sekilde uyandım ölüyorum sanmıştım resmen yine doktoruma sordum o zaman da ek olarak prospan bitkisel öksürük surubu icmemi söylemisti