Anneoldum2 Kızımın ismini eylül koycam yanına ikinci isimde istiyorum ben eylül mira düşündüm ama pek uyumlu gelmedi sanki fikirlerinizi bekliyorum kızlar 💖
3_bebelianne Anneoldum2 Benim kızımın adı Eylül Nisa😊 çok uyumlu olduğunu söylerler Eylül Nil Eylül Sare Eylül Elif düşünmüştük
eylulce_ Benim kızımın adı Eylül Azra 🥰 3 yaşında çok da severek sesleniyorum her seferinde. Beğenirseniz düşünebilirsiniz bence ♥️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸