Seymacyln Merhaba, ben yaşamadım ama bugün kontrolümde bir hanımefendi için doktor aynı şeyi söyledi. İki buçuk hafta kadar gerilik var sınırda dedi. Böyle durumda 37.haftada bebeği alıyoruz, dışarda geliştirmeye çalışıyoruz dedi. Anne karnında gelişimi ilerlemediği için dışarda ilerletmeye çalışıyoruz dedi. Gelecek hafta da ölçümler aynı olursa kadını aynı gün sezaryene alacağını söyledi ve olumsuz bir şey söylemedi. Siz de içinizi ferah tutun. Allah’ın izniyle sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🥰