Kontes0 Doğuma çok az kaldı hala karar veremedim açılan sorulardan bakıyorum ama kararsız kaldım. Sizce Güneş Talya ismi nasıl en içime sinen bu şuan. Onun dışında Doğa ve Ada ismi de hoşuma gidiyor
r_deniz Kontes0 bu isimlerin hepsi yakınımda var hepsi güzel isimler ama doğa ve ada’ yı çok duyuyorum. Güneş Talya gayet güzel bence değiştirmeyin
TAkilicci Kontes0 Doğayı bende kızıma koyacaktım ama biraz hareketli oluyorlarmış isim ağır geliyormuş. Talya ismini ben seviyorum anlamını da seviyorum