Sekizinci ayına girdim ben de öyleyim doktora söylediğimde çıkması tehlikeli düşmesi normal dedi. Ama çok kötü oluyorum bilmiyorum size de öyle mi oluyor ama bana hep yemekten sonra oluyor doktor hep normal deyip geçiştiriyor takip et düzenli olarak dedi hep düşük