Pamuksekercim Bugün hastaneye gittim sonuç gostermek için 6+6 haftalıkliniz dedu kalp atışıni duymak için erken dedi bende sordum bebekte sıkıntı varmı diye oda bebeği gösterdi sıkıntı yok diye olsaydı solerdi demi kızlar
Blackkk Pamuksekercim sıkıntı olsa söylerdi canım tabi ki kendini strese koyma boşuna ben 7+3 te duydum kalp atışını 6+0 da kalp atışını görmüştüm sadece
Dadas Pamuksekercim korkma korkma yoktur Allah’ın izniyle bir sorun. Olsa zaten direkt söylüyorlar ki 🥺.
Pamuksekercim Mehlika_ cnm ben riskli gebeliğim beni başka bölüme yönlendirdi onada yeşil alan açtılar rendavu almam lazim
Dadas Pamuksekercim biliyorum benimde kayıplarim var. Şuan hamileyim her gittiğim de kalbim ağzımda. Annelik her dönem korku endişe demek 🥺. Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤️
Pamuksekercim Dadas amin ins cnm benim bugün bide sordum doktora bebekte sıkıntı varmı diye yok diyince rahatladım bide riskli gebeliğim var bakalom özel hastane mi yoksa normal devlet hastanesimi onda kararsız kaldik