Yaklaşık 3.sene giricem evliyim cok denedik çocuk yapmayı olamdı tevadiler olduk cok paralar harcadık olmadı en sonra eşim ameliyat olduntan sonra hamile kaldığımı öğredim en son adet tarhim 13 mayıs öğrendiğim gün gittiğimde kanda değer 152 cıktı kayın valideme söylediğimde hemen sevinmemem gerektiğini boş gebelik olabilceğini ve saçma şeyler söyledi benide etkiledi şahsen ne biliyim