Ftm2025 Bsr47 benim komşumun kızı ebe ona sordum 34 çatı muayenesi için erken değil mi diye çatı muayenesi ile doğumu tetikleyip erken doğuma sebeb olup küvöze koymak istiyor olabilirler dedi bende iyice ürktüm özel ticarethane devlette kesimhane gibi insan muamelesi göremiyorsun azarlıyorlar bir şey sorsan söylesen iki ucu bklu değnek bence siz başka bir hastaneye daha gidin her yerden fikir alıp aklınıza yatanı uygulayın ikiz gebelik ekstra özen gerektirir
Bsr47 Ftm2025 evet bende aynısını düşünüyorum şuanda orta doğuya gidiyorum yarın Liv hospitala aldık randevu oraya gidiceğiz ama dediğin çok doğru özel para için herşeyi yapıyor devlette biran önce gidin diye kovuyor resmen
Nurbesteee Bsr47 yaa canım ben de Ankaradayım öyleyse sana tavsiye verebilirim eğitim araştırma ve şehir hastanelerine boşuna gitme doktor bulamazsın acil durumun olsa muhatap yok asistanlar bakar genelde ama ikisinede gideceksen hem özel hem devlet direk devlet hastanesi olan hastanelere git uzman doktor kimse o oluyor seni muayene ediyor ama doğum için kesinlikle özeli tavsiye ederim devlette çok zorluyolarmış kimden duyduysam beni korkuttu zaten muayenede olamadım doğru düzgün bakmadılar birşey soramıyosun hadi bir an önce çik git kafası var devlette
Bsr47 Nurbesteee ya açıkçası özelden de şu son olaylardan dolayı korkuyorum o kadar bebek öldü insan ister istemez korkuyor yaa tabi yapacak olan her türlü yapar da işte Allah öyle kötü şeylerden korusun
Hamide_00 Bsr47 doktorunuzun kendisine güveni mi yok anlamadım ki ztn kontrol etmiş olacak devletteki bazı doktorlar ilgilenmiyo bile özeldekiler kdr istersen özeldeki doktorunu değiştir daha iyi bi doktor varsa ona git canım
Bsr47 Hamide_00 büyük ihtimal hem devlet hem özel olacak ama doktorumu değiştireceğim çünkü beni ilk şeylerde çok korkuttu kordon dolaması olur zar yok Arada erken doğum olmak zorunda falan diye konuştu
busebasaran06 Bsr47 Ben ankara’da bilkent şehir hastanesine gidiyorum. Çok memnunum çoğu özelden daha iyi. Tek kişilik doğum odaları falan var
Bsr47 busebasaran06 etliğe iyi demiyorlar ama evet bilkente çok iyi diyorlar doktorunun adı nedir peki ?
Bsr47 3_bebelianne büyük ihtimal hem özele hem devlete gideceğim ama şuan ki doktorumu değiştirmem Lazım çünkü yüzüme karşı pat diye işte tek kesedeler kordon dolaması olur çok riskli arada zar yok falan diye beni çok korkuttu hayır tamam böyle bşey varsa da ilk günden deme yada eşime söyle sadece bana böyle demesi beni çok sarstı yani üstelik ilk gebeliğim ve yani çok bekledik tedavi olmadık ama bir sene boyunca bekledik
Nurbesteee Bsr47 Amin 🙏 Allahın izniyle birşey olmaz artık o da açiğa çiktı birdaha kolay kolay yapamazlar o kötülüğü bebeklere Allahım korusun
Bsr47 Hamide_00 Amin inşallah işte bu şeylerde doktorun konuşması çok önemli o günden beri eşim bile strese girdi bakıyorum internetten araştırma yapıyor işte erken doğumda ne olur falan diye Allah yardımcımız olsun bütün anne adaylarının 🙏
MinikBrokoli Bsr47 özelde doğum paketi almak daha avantajlı olacaktır diye düşünüyorum , çünkü ben son 2 ayda karar verdim özelde yapmaya , paket ile araların da 3-4 bin fark var , gittiğimiz randevuya verdiğimiz paralar daha fazla
Bsr47 MinikBrokoli Şuanda en düşük doğum paketi 75 bin ikiz gebelik olduğu için ki önemli olan parası değim önemli olan ilgilenmeleri
MinikBrokoli Bsr47 daha başındasınız biraz özele gidip geldikten sonra hoşunuza gidersen alın daha avantajlı 🙏🏻