defnekusum Arkadaşlar 7 aylık hamileyim kalp ağrısı çekiyorum sürekli nefes darlığı da başladı ve ayaklarım çok şiş böyle şeyler yaşayanlar var mı
Sevim2511 defnekusum bendede aynı durum vardı kardiyoyolojiye gittim 33 haftalık hamileyim şu an ilaç kullanıyorum kalbinle ilgili anomali olabilir kontrolde fayda var. Bana taşıkardi ve 2-3 derece kalp yetmezliği dendi
Sevim2511 defnekusum Anksiyete Ve Panik Bozukluk yaşıyor olabilirsin o halde kafanı birşeyle meşgul ettiğinde nabzının düştüğünü hissedeceksindir kardiyolojik bir durum değilse