keyfimin-kahyasi-misin Zumra-nur46p Hiç stres yapma ense kalınlığı da yukske cikti 26 . Haftada şuan sapasağlam bir bebiş
edabolukbasi3- Zumra-nur46p riskli değil ki bu 10 bin gebede bir kişinin trisomy 21 çıkmış çok düşük yani
Zumra-nur46p Çok korkuyorum inanın eşime belli etmemek için ağlayamıyorum Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah nolur dua edin 🥺
Zumra-nur46p Doktor perinatolojiue git dedi bulunduğum yerde de yok bu bölüm napacagimi da bilmiyorum
edabolukbasi3- Zumra-nur46p bak orda yazıyor 6626 kadından bir kişide risk çıkmış diğerleri normal yani risk yok
Zumra-nur46p edabolukbasi3- doktor bana down sendromu olabilir dedi perinatolojiue gitmeni tavsiye ederim dedi bide bu sonuçlara göre amniyosentez yaptırmani tavsiye ederim dedi inanın odadan nasıl çıktığımı bilemedim elim ayağım tutmadı hâla iyi değilim
Gul1402 Zumra-nur46p bende geçende yaptırdım ikili test yaşım 27, doktorum soyle soyle diy3 açıkladı riskin düşük baya dedi ama bu tarama testi %80 doğruluk veriyor dedi. O yüzden baktım seninki de bayaaa düşük risk
Zumra-nur46p edabolukbasi3- canım İnan ki bende doktora sordum risk yok diyo dedim oda var fln dedi perinatolojiue gitmeni kesinlikle tavsiye ediyorum dedi iç açıcı konuşmadı
edabolukbasi3- Zumra-nur46p başka doktora göster risk yok bu sonuçlarda ikili testler hiç bir zaman kesin sonuç vermez zaten
Zumra-nur46p edabolukbasi3- arkadaşım hemşire ona sordum şimdi oda yüksek dedi kalbim ağzımda şuan ağlamaktan bir hâl oldum